.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری در اطراف حرم حضرت سکینه(س)

منابع سوری از کشته شدن شمار زیادی از تروریستها در ادامه عملیات ارتش برای پاکسازی مناطق مختلف از جمله در اطراف حرم مطهر حضرت سکینه(س) و کشف مقادیری سلاح و مهمات و انهدام چندین سکوی پرتاب موشک و خمپاره خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) یگانهایی از ارتش سوریه شماری از تروریستهای مسلح را طی عملیات  امروز خود در روستاها و مناطق مختلف حومه دمشق به هلاکت رساندند.

در میان تروریستهای کشته شده، چند تروریست عرب هم به چشم می خورد که وابسته به گروه تروریستی موسوم به لواء الاسلام هستند.

کشف تونل متعلق به تروریستها در القابون

نیروهای  ارتش سوریه همچنین  تونلی را در محله القابون کشف کردند که تروریستها از آن برای اقدامات جنایتکارانه خود استفاده می کردند.

یک منبع سوری در گفتگو با سانا از انهدام چندین موشک و یک بولدوزر در نزدیکی مسجدالسلام در محله برزه خبر داد .

کشته شدن اعضای یک گروه تروریستی و انهدام سلاحها و مهماتی که به همراه داشتند و انهدام یک سکوی موشک انداز در عین ترما، درگیری یگانهای ارتش سوریه با یک گروه تروریستی و هلاکت سرکرده آن در حرستا، عملیات ارتش علیه مخفیگاه تروریستهای وابسته به گروه موسوم به "لواء شهداء دوما" و " لواء شباب الهدی"، هلاکت یاسین حماده سرکرده گروه موسوم به " کتائب درع دوما" و ایهم کحیل سرکرده گروه تروریستی لواء الاسلام و مالک الشیخ القصیر سرکرده یک گروه تروریستی دیگر از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

هلاکت چند سرکرده تروریستها و درگیری در اطراف حرم حضرت سکینه(س)

منابع سوری همچنین از هلاکت سرکرده های دو گروه تروریستی و چند تروریست تحت فرمان آنها در منطقه دیرسلمان و مزارع  البحاریه در غوطه شرقی و انهدام مقادیر زیادی مهمات و سلاح در منطقه الذیابیه، انهدام یک خمپاره انداز در منطقه الحسینیه و کشته شدن شماری از تروریستهای مزدور از جمله یک تروریست عراقی و درگیری نیروهای ارتش با گروههای تروریستی در شهر داریا از جمله در اطراف حرم مطهر حضرت سکینه(س) خبر دادند.

کشف 400 کیلوگرم مواد منفجره

کشف مقادیری موشک و انواع سلاح و 400 کیلوگرم مواد منفجره با قابلیت بالای انفجار در داخل یک خودرو متعلق به تروریستها در جاده حمص به تدمر ، کشته شدن شماری از تروریستها در محله های باب هود، القصور، روستاها و مناطق السعن، الحصن و الرستن و تلبیسه و انهدام سلاحها و مهمات آنها از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

منابع سوری همچنین از خنثی شدن تلاش تروریستها برای منفجر کردن بمبی که در جاده الحواش الناصره در منطقه وادی النضاره در حومه حمص کار گذاشته بودند، خبر دادند.

مقابله با تلاش تروریستهایی که قصد تجاوز به بیمارستان الکندی را داشتند و انهدام خمپاره انداز و سکوهای پرتاب موشک آنها در حلب و حومه آن و همچنین انهدام یک موشک انداز متعلق به تروریستهای جبهه النصره در منطقه الغاب حماه، دستگیری شماری از تروریستها در عملیات ارتش سوریه در روستای جبرین در حومه حماه از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

زخمی شدن چهار شهروند سوری در حمله خمپاره ای تروریستها به منطقه ای در دمشق

از سوی دیگر بر اثر حمله خمپاره ای تروریستها به منطقه الزبلطانی دمشق، چهار شهروند سوری از جمله یک کودک زخمی شدند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.